Vardagen förenklades med kundportal från PreZero
”PreZero har tagit hand om Guldfågelns avfall och återvinning så länge jag kan minnas”, säger Dennis, ”och vi har aldrig sett någon anledning att byta. Vi ställer höga krav på våra leverantörer och PreZero uppfyller dem.”
Ett av dessa krav är att företaget man anlitar måste vara miljö- och kvalitetscertifierat. Man arbetar mycket med lokala leverantörer och kräver referenser från andra kunder innan man bestämmer sig. ”PreZero förser oss med det vi efterfrågar, erbjuder hjälp och kommer med förslag på nya lösningar.”
PreZeros kundportal, en tjänst som kallas MinaSidor, är en av de lösningar som verkligen har förenklat vardagen för Guldfågeln. Tidigare fick man ringa runt till olika enheter för att få tillgång till statistik och därmed skapa sig en överblick över sina avfallshanterings- och återvinningstjänster, samt resultatet av desamma. Nu är det bara att logga in så finns all önskvärd information samlad på ett och samma ställe. ”Tjänsten Mina sidor är perfekt! Den är enkelt uppbyggd och ett jättebra verktyg att arbeta med.”
”Vi kan verkligen rekommendera PreZero efter ett så långt samarbete. De får högsta betyg av oss!”
Guldfågeln AB är ett av Sveriges ledande företag när det gäller svenskproducerad kyckling av högsta kvalitet. De har tillverkning i Mörbylånga på södra Öland och i Falkenberg.