Vilka är arbetsuppgifterna?
Som supportadministratör har du en nyckelroll där du stöttar både den dagliga driften och avdelningschefen. Det är en varierande och dynamisk tjänst med stort ansvar och många kontaktytor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Koordinering och kommunikation
Du fungerar som en länk mellan kundtjänst och regionens olika avdelningar och kommer även att arbeta med några av PreZeros centrala funktioner.
Informationssamordning
- Sammanställa och förmedla information från bolagets nationella avdelning.
- Sammanställa och hantera administrativa uppgifter och säkerställa att berörd personal, exempelvis på kundtjänst, får rätt information.
Ledarskap inom kundtjänst
Tjänsten innefattar en teamleader-roll för kundtjänsten, vilket innebär att du kommer arbeta med att:
- Utveckla och utbilda teamet.
- Stötta och följa upp personalens arbete.
- Säkerställa att kundtjänstens mål och uppgifter uppfylls, i samarbete med avdelningschefen.
Administration och uppföljning
Dina administrativa uppgifter inkluderar:
- Arbeta i verksamhetssystem med fakturafrågor, krediteringar, statistik och registervård.
- En viss hantering av reklamationer och säkerställa uppföljning inför fakturering.
- Ge support till kunder kring frågor om avfallshantering och våra tjänster.
Backup och flexibilitet:
- Vid behov täcka upp i kundtjänsten, exempelvis vid sjukdom eller semester.
- Fungera som backup till avdelningschefen.
Vad erbjuder vi dig?
Vi på PreZero erbjuder en arbetsplats med familjär stämning där vi hjälper och stöttar varandra. Utan våra medarbetare, ingen verksamhet. Vi har ett starkt fokus på att både stötta din utveckling på jobbet och underlätta för dig att kombinera arbetet med allt annat som livet erbjuder och kräver. Tillsammans bidrar vi varje dag till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Något som ger engagemang och stolthet oavsett yrkesroll. Vi är noga med att bry oss om varandra, jobba säkert och ha kul på arbetet.
Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs i en central roll med många bollar i luften. Du har en stark administrativ förmåga, är lösningsorienterad och uppskattar både självständigt arbete och samarbete i team. Den här tjänsten är perfekt för dig som vill ha en bred roll där du får bidra till verksamhetens utveckling och framgång.
Du behöver ha kunskaper i MS Office och får även gärna ha erfarenhet från affärssystem som order-, fakturerings-, ekonomi- och/eller statistikprogram. Vi ser gärna att du antingen har flera års yrkeserfarenhet alternativt utbildning i kombination med något/några års yrkeserfarenhet inom administration och kundtjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundorienterad verksamhet och/eller miljöservicebranschen.
Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträdesdag omgående. Placering vid kontoret i Orminge.
Vi är nyfikna på vem du är och varför du söker just denna tjänst. Ansök senast den 20 december eller redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval.
Om du blir erbjuden tjänsten hos oss ska du uppvisa ett giltigt utdrag (max en månad gammalt) från Polisens belastningsregister.
PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige är vi cirka 1 200 medarbetare på drygt 60 orter.